1pxProdukt dnia
Zestaw MORINDA
Zestaw MORINDA
751,31 zł 644,53 zł
zestaw
Morinda Core MAX
Morinda Core MAX
200,68 zł
Zestaw Promocyjny 1
Zestaw Promocyjny 1
553,71 zł
szt
Zestaw Promocyjny 2
Zestaw Promocyjny 2
556,58 zł
zestaw
Zestaw Promocyjny 3
Zestaw Promocyjny 3
385,68 zł
szt
Zestaw Promocyjny 4
Zestaw Promocyjny 4
319,42 zł
szt
Zestaw Promocyjny 5
Zestaw Promocyjny 5
467,68 zł
szt
1pxNewsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

 
1px Reklamacje i zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

Można odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w każdej chwili, w ciągu 14 dni od momentu dostawy produktu. Jeśli różne produkty, które zamówił Klient w zamówieniu będą dostarczone osobno, dniem od którego liczone jest 14 dni na odstąpienie od umowy będzie dzień w którym klient otrzymał ostatni zamówiony produkt z zamówienia. Odstąpienie od umowy sprzedaży wymaga od Klienta jasnego oświadczenia o rezygnacji z zamówienia skierowanego do firmy. Można do tego użyć formularza który pobierzesz tutaj. Można też przesłać jakiekolwiek inne oświadczenie (np. e-mail lub list) skierowane do Morinda Polska (dane kontaktowe poniżej), które będzie uznane za wystarczające do odstąpienia od umowy.

Takie oświadczenie staje się ważne w momencie wysłania. Aby zmieścić się w wymaganym czasie zgłoszenia odstąpienia od umowy sprzedaży, wystarczy wysłać takie oświadczenie przed końcem tego terminu. W oświadczeniu o odstąpieniu prosimy zawrzeć następujące informacje:

- adres zamawiającego
- opis produktów, ilość
- datę zamówienia
- numer zamówienia.

---

Następstwa odstąpienia od umowy.

Jeśli Klient odstępuje od umowy sprzedaży, otrzymuje zwrot wszystkich poniesionych kosztów wraz z kosztami przesyłki. Może nastąpić pomniejszenie zwracanych kosztów w przypadku pomniejszenia wartości zwracanego produktu, jeśli to pomniejszenie nie obejmowało np rozpakowania produktu by ocenić czy został wysłany prawidłowy.

Zwrot kosztów nastąpi bez zbędnej zwłoki, nie później niż:

a) 14 dni od dnia otrzymania produktów od Klienta.
b) 14 dni od dnia potwierdzenia przez Klienta że odesłał produkty, lub
c) jeśli dostawa nie doszła do skutku, 14 dni od dnia w którym otrzymano zawiadomienie o anulacji zamówienia.

Zwrot kosztów zostanie wykonany taką samą metodą jak płatność za zamówienie. Klient nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

Jeśli otrzymali Państwo produkty, należy zwrócić je bez zbędnej zwłoki to biura Morinda Poland (patrz dane kontaktowe poniżej w punkcie „Zwrot produktów Morinda") w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia o anulacji zamówienia. Koszt odesłania produktów leży po stronie zamawiającego.

-- 

Uszkodzone lub produkty niezgodne z zamówieniem.

Jeśli otrzymali Państwo towar niezgodny z zamówieniem lub widocznie uszkodzony, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, a my wyślemy do Państwa zamówienie ponownie bez konieczności ponoszenia przez Państwa dodatkowych kosztów. Jeśli przyjęli Państwo przesyłkę i okazało się że jest uszkodzona, ma braki lub jest niezgodna z zamówieniem prosimy o zawiadomienie nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prześlemy Państwu prawidłowe zamówienie po potwierdzeniu braków, uszkodzenia lub błędów w wysyłce.

-- 

Satysfakcja z produktów / Gwarancja Zwrotu.

Oprócz prawa do anulowania zamówienia (patrz powyżej) Morinda oferuje również dodatkową gwarancję satysfakcji z produktów. Ta gwarancja nie narusza i ogranicza praw ustawowych. Mogą Państwo oczekiwać zwrotu kosztów zamówienia w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności za produkt w ciągu 3 tygodni od dnia otrzymania od Państwa zwrotu produktów. Prosimy zwrócić uwagę, że koszt odesłania zamówienia leży po Państwa stronie, chyba że nastąpił błąd w przesyłce, lub jest ona uszkodzona.

-- 

90-dniowa Gwarancja Satysfakcji.

Jeśli klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany produktem, może odesłać niezużytą część opakowania w ciągu 90 dni od dnia zakupu otrzymując zwrot 100% wartości produktu (z wyłączeniem kosztów transportu i opłat manipulacyjnych)*. Morinda rezerwuje sobie prawo do odmowy zwrotu kosztów produktów powyżej ilości, która mogłaby być zużyta w ciągu 90 dni. Każdy produkt może być zwrócony tylko raz. Powtórne próby zwrotu tego samego produktu nie będą uznawane.

* 90-dniowa gwarancja zwrotu nie dotyczy urządzeń Age Defy. Na urządzenia Age Defy oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu.

 

Sklep Nonibioactive.pl o numerze ID 3010561 jest niezależnym reprezentantem producenta - firmy Morinda Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.

-- 

Zwroty produktów prosimy kierować na adres:

Morinda Poland Sp. z o.o.,
ul. Dąbrowskiego 286-288,
60-406 Poznań
e-mail: poznan@morinda.com
telefon: 0048 61 661 03 20.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@nonibioactive.pl lub telefonicznie: 600426066 lub +48.692099805. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić zwrot czy reklamację.

1px do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl